22.januari

Idag ska ringa bovärd, frågar om jag får nycklarna denna vecka, att kan börja flytta lite. Det känns bra, att får nycklarna tidigare, annars blir det mycket . Jag måste ju städa här hemma också nu, efter det allt. Jag har nu soffa och sängen kvar, att göra nåt. Snart ska till skolan, ska träffa en tjej före, det är bra, att man känner nån. Det kommer ju mer och mer med tiden, men igår med gruppmöte, det känns jätte konstigt för mig. Det var vissa så unga, och de stirrade på mig, vad äckliga de var. Måste börja väcka J nu också. I helgen kanske kommer min vän hit, han återkommer på torsdag nu, om han kan komma eller inte nu. Hoppas att han kommer. Och M ska åka till London i februari. Ca. 6 dagar. Jag känner mig så trött efter skola, vill sova tidigt nu ikväll. Måste kunna vila, det var en stressig dag. För att fick veta, att får börja flytta redan nu efter fredag., och lämnar nycklarna nästa fredag. Nu är det mycket att planera, när, hur. Bokade bilen på tisdag nu. M ska hjälpa med allt. Nu är det bara bli av med soffa och sängen. Hoppas att second hand ta emot de. Ska ringa redan imorgon dit. Måste börja packa nu allt, vad bara kan. Nu imorgon före skolan tänkte att städa J-s rum, sen är det klar. För att måste måla den lilla rummet också nu. Att allt ska vara klart och rent på fredag. Det känns pirrigt, för att det kommer bli jobbigt , att hinna flytta och med skolan. Men det är bättre, att kan börja flytta sakta, annars blir det mycket på tisdag. Men vet inte än, om min kompis kommer på lördag, men känner själv, att han kommer inte . Jag vet inte, men man vet inte. Han sa, att han ska återkomma på torsdag, men vill inte störa honom själv nu imorgon. Det är mycket som ska fixas med flytten, att allt post ska komma rätt. Känner mig ensamt, vill att ha nån, saknar närheten, saknar att kramas, saknas att pussas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0