23. januari

Lämnade J imorse , kom hem, städa hennes rum, duschade, och snart till skolan. Det är jobbigt period just nu. Allt att göra med flytt. I morgon ska hämta mina nycklarna ut nu. Sen tänkte ta J dit, sen kanske ska till Mcdonalds med henne. Kanske ska bjuda M med. Idag ska han hämta J, sen kan jag handla lite idag efter skolan. Jag har ingen aning nu om socialen betalar mig , eller inte. Om de betalar de vet inte hur klarar med allt. Det är mycket på gång. Måste börja läsa böckerna nu för skolan. Idag har gruppmöte, inte så farligt just idag. Men det går säkert bra. Tänker på honom, men försöker att komma över honom snabbt nu. För att kanske kommer nu träffa på lördag min Uppsala kille, han ska svara idag, om han kommer eller inte. Om han kommer, då blir det jobbigt att ha honom här i kaosen. Men det är bättre att vi kan ses redan nu. Då vet man, om det blir nåt mer mellan oss. Han er ut ju ganska bra, trevligt. Vem vet .... Hemma efter skola. Gruppmöte gick ganska bra, kan jag säga. Alla var trevliga och aktiva. Imorgon har vi också nu, men bara en timme. Och efter det måste skynda mig hem. Hämta mina nycklarna, orkar inte vänta. Vill gå dit, kolla runt. Frågade honom, och han svarade, att han är osäker nu, för att han väntar att en gammal vän ska svara, om han ska komma hans fest på lördag. Annars kan han komma på söndag. Så nu måste vänta hans svar. Det är lite tråkigt att inte veta nu. Men om han kan inte komma då gör det inget för mig, kanske det är bättre, för att behöver flytta grejerna, då kan packa allt på lördag, och sen måste fixa ju denna lilla rummet också. Eller lämnar detta. Tiden bara går, J är vaken, men ska natta henne snart nu, för att behöver läsa och skriva lite nu. När får man sova, jag har börjat bli ganska trött nu , vaknar med alarm varje morgon nu. Men jag kommer igång väl snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0