24.januari

Det är fredag. Snart kommer en kille, kolla på sängen. Han ringde tidigare , hoppas hoppas, att han ska ta denna sängen. Annars vet inte vad ska göra. Idag hade min näst lyckligaste dag. Fick min ny lägenhet nycklarna, och har lämnat några grejerna redan dit. På tisdag ska ta bilen, måste boka det nu. M ska hjälpa mig med det. Nu är det bara sängen och soffa, som måste göra nåt med. Måste bort de båda nu, vill inte se de. Nu är det nytt hem, som väntar. Det gick ok i skolan, men nu börjar det bli tufft, kan man säga. Det blir svårt, att börja skriva nu. Måste börja kämpa nu hårt, om vill klara mig. Behöver allt tid, men det är svårt att får ihop med allt nu. Kan bättre, när jag har inte J. Nu tänkte, att när är ledig tid, att kan göra allt bara för skolan. Men behöver ju också tid att vila. Tänker inte för killarna, min Uppsala kille kommer på söndag , kanske. Jag skrev honom, att måste gå på måndag tidigt, så att han vet. Men hoppas, att han ska komma, då är det gjort. Vill ju träffa honom, vi har försökt länge att träffas, men det kommer alltid nånting mellan. Nu är sängen borta, sålde det nu. Fick 500 krona för det. Känns bra för det. Vill börja packa grejerna, men kan inte , vet inte vart ska börja. M kommer imorgon, att ta ner hyllan nu. Då är det lättare på lördag. Nu imorgon kan flytta mer grejerna. Måste bara packa. Tänkte ta kläderna, att kan la hemma redan då. Och jag har för mycket i skolan att göra. Men nu måste planera min tid. Så nu tänkte, att börja läsa texten lugn och ro. Att förstå, vad det handlar om. Att skriva på svenska denna engelska texten kanske. Då är det lättare kanske. Behöver tid, att vara själv, men finns inte denna tiden nu. J kollar på tv, vet inte när hon ska sova nu. Och jag kan inte läsa lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0