27.januari

Jag är så himla trött, har inte alls att sovit i natten. J sov hos mig. Igår fick besök av min Uppsala vän. Han var trevlig, snäll, han har allt, som man vill ha hos en kille. Han var helt ok. Men det hände ju ingenting mellan oss, men det känns helt ok för mig. Kanske han fick inte denna riktiga känsla, eller han är blygg som jag. Jag väntade ju inte själv heller, att vi kommer nu kramas eller pussas. Men tänkte ju samtidigt, när vi var här och satt, drack lite. Om han skulle inte tyckt om mig inte alls, då han skulle inte stannat här kvar. Jag vet inte, men jag kommer ju inte att hoppas, att vi blir nåt mer just nu. Men vem vet, kanske han är lite försiktig själv, att de. Men tyckte om honom ganska mycket, om man kan säga. När vi skildes, sa ju att trevligt att träffas, att vi hörs och vi ses. Men men. Jag skrev nu honom-att det var jätte trevligt att träffas, att kanske vi ses igen, om han vill. Jag ve inte, om han kommer att svara nåt nu. Han är på jobbet nu. Jag vill ju hitta nån, och det vill han med. Jag vill veta, vad han tänkte om mig, men vill inte ju pressa honom heller nu. Imorgon är det stora dagen, när det är flyttdags, det blir en lång lång dag och kväll. Men tänkte sova tidigt nu ikväll, att får sova ut imorgon. Vill att det ska vara slut bara, att får vara hemma...i nytt hem. Fick pengar av socialen idag, och betalade av min bil skulden nu. Och var i arbetsintervju imorse, kanske kan jobba igen på Scandik. Det känns , att har fått jobbet. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0