3.januari

Jobbade idag, slutade vid klockan 1. Jag mår dåligt igen, men nu är jag riktigt rädd....jag börjar bli kär i min London kille. Jag vill inte bli sårad igen, igår vi chatta länge, och det känns nånting på gång. Jag vet inte, vad, hur kommer det funka nu med oss. Vill bara honom, men har inte sett honom, han har gamla bilderna. Tänkte nu prata med honom lite allvarligare, att vi båda säger, vad vi känner, om vi vill träffa varandra. Just nu känns, att vill träffa bara honom. Jag vet inte, vill bara lämna badoo, och bara träffa honom. Varför jag träffade inte honom, nu när var i London. Vi skulle träffats då....det är jobbigt just nu. Det gör ont i hjärta just nu. Att vi bor så långt från varandra. Idag han hade online imorse, han såg inte mitt meddelande , eller var jag sent. Och han jobbar, vet inte om han kommer online, hoppas på det nu. Igår han hade mycket på jobbet. Jag är så rädd, att han bara försvinner nu, att blir igen sårad. Varför det händer, att blir kä'r så snabbt, utan att man är träffats. Det finns massor killar här på badoo, som vill ses. På söndag kanske ska träffa en kille, vet inte bara om vågar. Klockan är 8 på kvällen, och jag vill bara gråta nu. Jag saknar honom nu på riktigt, jag vill åka redan nu till honom om jag bara kunde. Men jag har jobb , varje helg....bara att får träffa honom. Vad händer med mig, att vill träffa just honom. Om bara kan prata med honom. Jag kommer inte att klara vänta till aprill-maj.... och han kan inte själv att åka. Ska fråga honom, om vi kan ses i skype, det kan visa nånting , om vi ser bara varnadra, om vi känner nånting mot varandra. Jag har ingen aning, hur han ser ut. Bara väntar att han ska komma på badoo, vet inte, om han har tid, jag är helt säkert, att han har mycket jobb ikväll med. Och känns konstigt, att han varit inte inne länge länge.... Nu fick chatta med honom lite, jag berätta lite, att jag är lite galen i honom, nu skrev att vill prata med honom nån gång, inte nu med snart kanske. Men han är på jobbet, kan inte svara ...och nu väntar honom igen. Bara att får se varandra i kamera, då kan man väl lugna ner lite kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0