4.januari

Jobbat idag tidigt, och jag är kär i honom nu. Nu är det sant, jag vet inte , vad göra. Nu chattar nästan hela dag med honom. Vi började redan när jobbade. Jag vill inte att det tar slut nu. Jag vill att det ska hålla, men hur, vi bor så långt från varandra. Hur det kommer funka, jag vet inte, behöver att få veta mer om honom, han kanske bara leker med mig, jag vet inte. Igår lämnade mobil.nr, han smsade inte, och nu glömde han sin mobilen till jobbet. Han sa, att senare han ska ringa mig nu, när han ska till jobbet. Bara att får höra honom, hans röst, om vi kan träffa på skype, vet inte om han vill. Det visar bar tiden, kan inte skriva mycket, mamma sitter och ser... Chattade o chattade med honom, och han försvann bara helt plötsligt. 2 timmar är han borta. Jag bara skrev att varför vi träffade inte, när var där, han sa, att ja, varför du såg inte mig, och sen han försvann. Skrev bara att träffat många här, och blivit besviken, sårad, att vill inte bli sårad igen, sist skrev att saknar honom på riktigt nu...det var min sista meddelande. Hoppas att han svarar snart, och hoppas att får prata med honom på riktigt nu ikväll. Han glömde mobilen till jobbet. Vill helst att bara gå härifrån, inte vara här, utan J utan mamma. Behöver vara utan de, jag får inte. Nu vill chatta bara med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0