5. januari

Mitt i natten, klockan 2 snart, och här sitter jag. Kunde inte sova inte alls, bara tänker på honom. Han svarade klockan halv ett, och nu vi chattar igen. Han ska sluta nu snart. Det känns, att båda känner samma....att vi båda börjar bli kär i varandra. Måste sova snart, imorgon lovade till J, att gå till badhuset nu. Klockan är 5 på kvällen, och det har hänt nånting. Han läste inte mina sista meddelade, och nu vid klockan 2 tiden kollade, att han hade tagit bort sina bilderna. Och nu vet inte, vad hände med honom. nu kan vara , att han är helt säker med mig, att han vill inte ha kontakt med andra, eller då han bara är osäker, med mig, om det kommer funka, att han kan inte ha kontakt med mig nu . Han har mitt nr, bara att ringa eller skicka meddelande nu. V chattade , och allt känns, att det börjar med oss, att växa nånting, att vi tänker på varandra nu. Och nu, när såg, att han har ingen bild, då vet inte vad hände med honom. Kanske han kommer senare online, men då måste han ha bilden. Eller då är han bara försvunnen. Och ikväll kommer att träffa en kille kanske, jag vet inte om det är rätt, men just nu bara måste gå ut härifrån, behöver frisk luft nu lite. Nu var ute lite istan, blev ingen dejt. Denna kille skulle ses senare på kvällen, men sa nej, att kan ta annan gång då. Han svarade inget. Nu vet jag, att jag kommer inte sova inatten, jag vet att kommer börja gråta igen, för att han är kanske borta nu. Han har inte lagt upp bilden, då kommer vi inte kunna chatta inget nu ikväll. Man behöver bild , att skriva meddelande, men han använder data på jobbet, och han har ingen bild där. Då ingen ide, att vänta honom. Han kan komma bara online, kolla runt, och det är allt. Jag är kär i honom nu, och såg ut att det var han med, men nu, om han lämnat mig, vet inte vart ska ta vägen, börjar bli igen så dåligt . Jag är är så glad och lugn, när har chattat med honom. Just nu önskar , att han ska skicka meddelande, eller bara ringa. Bara att få höra hans röst, bara att vara med honom. Varför han annars vill ha kvar kontakt, och nu när han tog bort bilden, kanske det var nånting annat, att han tog bort sin bild. eller han har ny konto, vet inte. Kollade ju runt, men såg inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0