6.januari

Hemma idag, mår jätte jätte jätte dåligt just nu, och det går inte över. Han läste mina meddelande inatten, men svarade inget. Nu imorse skrev igen, att hur mår han. Han var online, men svarade inget. Jag vet inte, vad hände med honom nu, att han bara försvann, att han läser men skriver inte tillbaka. Nu började rensa hemma, slängde en hel del nu, och börjat packa grejerna, känns lite lättare sen, när har börja packa redan nu. När mamma åker, då måste börja fixa hemma, måla vägarna, hoppas att kan sälja lite grejerna , måste får bort allt nu. Vill inte tänka på det, inte alls. när man flyttar. vill gråta, vill inte tänka på honom, Om han bara skulle skriva mig, eller bara ringa, då skulle jag bli glad, och må bättre.... Vill inte bara här, mår mer och mer dåligare nu, nu skrev igen , att tänker på honom, och sist skrev att vad hände med honom, att han kan ringa mig eller smsa nu, att sakanr honom. Såg att han hade sist online en timme sen, det betyder innan jobb, och han LÄSTE INTE mitt meddelande. Varför gör han det igen, fattar inte det. Vad hände med oss, och vad är det fel med honom nu, att han tog bort sin bild nu, kan inte vara mer utan honom, jag blev kär i honom, och tänkte redan att åka till honom, jag gråter nu så lätt, jag kommer inte att kunna sova nu heller. Vill veta bara, vad hände. Men hur? jag vet inte. jag är arg på alla, vill vara bara ensamma, ingen som kan hjälpa mig. Idag ringde A , berättade henne, och jag grät bara. Det går ju över, men saknat nån så länge, och med honom började det hända nåt. Jag känner , kände med honom nånting nu....vill bara gråta nu .................... Det går inte bättre, det ser ut helt slut med honom nu. För att han var online , utan att läsa mina meddelande. Och nu för ca en timme sen, han hade ändrat namn, och lade en bild upp, och han har gjort samma profilen nu. Men hittade honom, och skrev honom, men jag vet att han kommer inte svara. jag är säker på det. Fattar nu ingenting, vad gör han. Varför han gjorde så mot mig nu. Jag bara kan inte förstå, nu vet att han kommer snart online säkert. Jag gjorde samma konto tillbaka, att hitta honom ju nu. Måste bara komma över nu honom, men det kommer att ta sin tiden . Träffade nu ikväll en kille, men han var inte min typ. Tog bara en drink, det var allt. Måste gå lägga mig också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0