7.januari

Jag sov nästan inget alls, bara kunde inte. Kolla hela tiden, om han läst mina meddelande, men det har han inte gjort. Nu när var vaken imorse, då kom och skrev vad jag tyckte om honom, vad känner. Det var lång meddelande, skrev till badå konto , som han har. Nu imorse hade han igen tagit bort sina bilderna, varför. Sist var han online 4 timmar sen. Nu när han vaknar och loggar in, ser han igen har jag skrivit. Men började meddelande att, läs innan du raderar. Vet inte, om han läser nu. Önskar bara, att han kan läsa det. men är orolig att han bara raderar på en gång. Jag kan inte än komma över honom. Det bara går inte, tänker på honom, blev kär i honom nu så lätt, och är så ledsen att kunde inte träffa honom nu, när var där. Bara att gå vidare med allt, lämna honom bakom och fortsätta med livet. Räcknar dagarna, när mamma åker, jag orkar inte mer henne, undviken henne helt nu. Imorgon börjar J.-skola , då vet inte vad ska göra. vill inte vara hemma. Och imorgon får jag veta svar, om skola. jag hoppas att kan börja plugga nu, sen ska inte ge upp. Dagen har gått, och han är borta för alltid nu. Han hade två konto, andra han inte använder inte, som jag ser, och den andra, han var online bara imorse, tog bort igen sina bilderna. Han läser inte mina meddelande.....han är glömt bort mig, jag var bara ingenting för honom. ....försöker att komma över bara honom, idag grät bara lite, inte som de andra dagarna. Livet går vidare ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0