8.januari

Jag vet inte mer vad ska göra. Igår när skulle sova, kollade bara sista gången mina mejl. Och såg att HAN hade skrivit. Då fick chatta med honom lite. Han berättade att det är nån, som har kommit in i hans konto, att han vet inte hur. Då sa, att han hade ändrat namn, och såg andra konto med hans namn. Han sa, att han har bara ett konto. Orkade inte prata med honom, var trött, och sa, att vi kan prata idag, att god natt och puss puss, han svarade samma. Och nu imorse såg , att han ingen bild igen. Skrev att han ska lämna meddelande, när han kan prata med mig, att han har ingen bild igen. Jag vet inte, om kan lita på honom nu. Jag trodde inte, att han kommer läsa mitt meddelande , och svara. Nu att hans bild är borta igen, fatttar ingenting, vad han gör, om han kommer nu prata med mig eller inte, jag har ingen aning. Jag vill inte tänka på honom, vill inte hela tiden kolla där, vänta honom. Chattar med andra samtidigt, men tog bort mina bilderna, vill inte visa mig, har bara en bild kvar, att kan svara honom. Jag vill inte vara kvar på badoo mer, vill komma därifrån. Nu när han kom igår tillbaka, jag grät av det, men nu igen ledsen, när såg att han har ingen bild igen. Och jag fick min besked idag, att har kommit in till Ersta sköndal, men ville helst till Uppsala eller karolinska. Är reserv där ju. Måste kolla nu, när de har upprop, jag har liten chans att komma in i alla fall. Jag börjar tänka på honom igen, jag kan inte komma över honom igen, vill inte hela tiden kolla, om han svarar nåt. Och det betyder nu det, att jag kommer inte att kunna sova igen på natten. Och jag ska jobba imorgon tidigt. Har börjat tänka nu på en sak. Varför han vill inte mer vara online under dagen, före hans jobb. Jag börjar tänka, att han har nån tjej kanske, kanske han bor ihop med nån. Jag har ingen aning, för att tidigare, när vi började chatta, då han chatta under dagen, men nu är han inte alls inne på badoo. Jag bara vet inte, vad ska göra. Det började växa känslorna, och jag skrev nu igår denna långa meddelande, så att han vet nu, vad jag känner med honom. Han vet att jag vill att han ska ringa mig, men han gör inte det. Hur svårt kan det vara att ringa. eller bara skicka sms, men det gör han inte. Måste bara vara stark nu, att inte bli ledsen igen. Vill inte tänka på honom, jag började sakta sakta komma över honom, men nu är det igen , han kom tillbaka, jag vet inte vad ska göra. Chattar istället med nån annan, men kan inte ge hopp till andra heller nu. Bara att vänta och se igen, vad gör han. Men varför han skrev nu tillbaka igår, han måste ha samma känslorna, men jag vill mer kontakt med honom. Om han bara kan komma online, innan han ska jobba. Nu är det ca 3 timmar, när han börjar jobba, och sen brukade han komma chatta med mig, kl tio tiden. Måste komma över honom, nu vill jag veta , vad han känner med mig. om vi kan prata i mobilen, eller träffas i skype. Jag vill vara bara med honom. Det är så jobbigt, att bli kär i nån, som är så långt bort..... Klockan är halv elva på kvällen, och jag är vaken, för att han kom chatta med mig, känns bra, men jag vet inte , hur det går vidare med honom. Han sa, att han är sick. Hur allvar kan jag ta honom nu, jag vet inte. Chattat med honom länge nu, dags att gå sova, men kan inte än. Han ringde precis mig, fick höra hans röst. Pratade med honom några minuter., och sen samtal avbröt. vet inte om det var jag eller han. Skrev nu att det var skönt att höra hans röst, att varför han avbröt, men han har inte läst det. Han låt trevlig och snäll i röst, det är nånting på gång. Men jag vill inte ju hoppas för mycket på honom nu heller. Och han sa, att hans credit var slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0