9.januari

Idag har jag chattat med honom under dagen ganska mycket, och nu före hans jobb skickade sms, han svarade ingenting. Det känns att vi båda är kär i varandra. Jag vet inte, hur vi känner, det är helt sjukt. Jag vill bara gå till honom nu. om jag bara kunde, jag är kär i honom. Jag hoppas att vi kommer att ses snart nu. Bara att får vara med honom, när vi pratade i mobilen. jag är rädd samtidigt, att han försvinner igen, jag är bara så rädd, och nu skickade meddelande. jag hoppas att kan chatta med honom ikväll mer. Men är rädd, att han går igen. Vet bara att han kan komma online efter klockan 22, jag väntar, jag kommer inte att kunna somna nu igen. kunde inte sova inatten. Jag gråter,. när tänker på honom. Såg att han har varit inne , före jobb, men läste inte mitt meddelande. Vill inte bara bli ledsen . Klockan är snart 12 igen, och chattar med honom. Jag bara kan inte mer snart, jag saknar honom så himla mycket. Vi båda saknar varandra , det känns helt sjukt nu. Jag vill inte skriva honom, om sms, jag vet inte varför. Han vill prata för mycket om sex, försöker att han tänker inte så mycket på det bara. Vill prata om nån annan med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0