10.juli

Jag kan börja jobba där. Så glad har jag blivit nu. Nu kan jobba mer de sista månader. Det behöver jag nu att göra. Ingen kille på gång, denna kille försvann nu också, kanske det är bättre. Försöker nu på FB, singel gruppen, men går inte bättre , hittade en annan grupp nu. Fanns mer medlemmar, kanske har tur där nu. Imorgon är det dags, kl 13 kommer besked. Jag hoppas ju min första val, vet inte hur det kommer vara nu. Jag få inte hoppas för mycket nu heller. Jag vet att kommer inte kunna sova natten. Bara tänka på det nu. Lite chattat med T, han svarar på mina meddelande, berättade att fick nytt jobb och att har inget hudcancer. Han skrev att han är glad för min skull. Han bryr om mig ju nu lite,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0