11.juli

Det var för mig en bra dag. Jobbade idag såklart, och sen kom besked. Jag kom in till denna kurs nu, jag var så glad såklart för det nu. Känns helt underbart nu, att jag ska börja plugga igen. Och nu måste jag verkligen göra det, för min framtid. Och Uppsala, min lilla drömmen, att en dag ska flytta dit kanske. Och sen jag började bara fråga T, om han vill köpa cigaretter, men han ville inte. Och sen började en galen chattande med honom. Han kom igång , som tidigare, att chatta med mig. Nu kan hända, att han kommer imorgon förbi hos mig. Jag skrev om han har lust att komma förbi mig, att kan bjuda Russian Standard. Och han blev nyfiken nu, och han vill komma. Men han vet inte säkert, vilken tid kommer han åka. Att han kommer att höra av sig, när han åker. Det är ca 6 timmars resa för honom. Jag bara fattar inte, att han svarade mig, att vill själv också att ses. Men just nu vill jag inte börja att hoppas för honom, att oj nu kommer han. Det är inte helt säkert ju, att han kommer. Men har saknat honom ganska mycket, hoppas såklart att han kommer, men kan hända att han kommer inte. Vill inte tänka på det heller. Bara tar det lugnt imorgon nu. Ska städa och tvätta imorgon nu. Och lagga nånting gott för kvällen. Men kommer ju jobba på söndag, och på måndag också nu. Nästa vecka vet inte hur kommer jobba. Husfru kommer skicka mejl, eller sms, om kan jobba nån dag. Hoppas nu att få jobba mycket, men nu kommer jag ta ledigt minst en vecka innan skola. Det behöver jag göra, att slappna av lite själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0