13.juli

Jag mår illa... Igår vi träffades igen -jag och T. Vi hade kul, sitta , äta, kolla på fotboll, och dricka. Men det blev för mycket för mig, för att mådde så illa efteråt, att bara spydde...Även nu mår så dåligt. Skulle jobbat idag, men ringde, att är sjuk, kan inte komma. Han åkte klockan 10 tiden, ville inte släppa honom. Vi hade sex, men utan kondom. Jag sa, att använder ingen piller just nu. Men han kom in, men kollade att hade ingen ägglossning, då var det lugnt såklart. Ja ville ju fråga honom, att ska vi fortsätta att träffas såhär. Jag menade , om vi kan bli nåt ,mer. Och han sa , att det är jobbigt, för att vi bor långt från varandra, och han har mycket på jobbet. Han skulle vilja nånting mer med mig, men han är inte bara redo. Samt jag frågade, om han varit med nån annan tjej, och han svarade att ja, men använde kondomen. Sen frågade han samma sak om mig. jag sa, att inte haft nån annan, att det skulle räcka bara med en. Han lovade inget när vi kan ses igen. Men vi har kontakt, och fortätter att ha det. Jag kan inte släppa honom, det går inte nu, när vi kommer träffas då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0