14.juli

Jobbat idag, nu sitter vid data. J är hemma. Jag fick stora problem med hennes pappa idag. Han sa tidigare, för några dagar sen, att han ska lämna henne ikväll. Igår han sa att hon ska till fritids. Då tyckte att han ska hämta henne också. Idag skickade meddelande, att slutar kl, 17, att hinner inte hämta henne. Då svarade han att han har redan sina planer, att han hämtar inte henne. Såklart hämtade jag henne då. Hann före klockan 18, tur för mig. Han bara skriva bara elaka ord till mig, jag svarade samma. Jag bara orkar inte bråka med honom mer. Han skulle haft henne en vecka, inte 5 dagar. Han bara tänkte att han kommer undan, och nu säger att det är mitt fel. Jag känner nu mer o mer, att behöver åka bort nu. Och tänker göra det nu, jag vet inte än, hur kommer jag åka iväg, men tänkte fråga nu mamma att komma hit, och sen kommer jag åka bort. Ska låna pengar för det, och jobba hårt nu. Kollar runt redan nu, men ska kolla upp med mamma det. Jag berättade till J om det, hon var lite besviken, men sa, att mamma måste åka bort ensamma. Det kostar såklart, men känner att behöver det själv. Nu är det bara jobb som gäller för mig. Jag ska jobba även imorgon. Det känns helt ok för mig. Jag behöver jobba nu, denna vecka det fanns inte mycket jobb på Radisson, men efter det kommer det mer jobb. Då hoppas , att kan jobba ihop ca 150 timmar i juli. Imorse skrev till T, att ber om ursäkt att blev så full nu i helgen, att visste inte själv att kunde inte hålla alkohol. Skrev att mår bättre idag. Tänkte, att han bara läser, vad ska han svara. Men han svarade bara- ingen fara. Jag tänker nu igen på honom, när fick träffa honom, att fick vara med honom hela kvällen, hela natten. Jag sa honom, att vill inte att han tänker att vill ha bara sex. Sa också, att kommer vi fortsätta att ses såhär. Och han sa, att det är svårt att ses, när vi bor inte så nära, och han har mycket på jobbet. Han bara inte har tid, att ha nån seröst just nu. Det betydde , att han vill inte ju bara vänskap med mig. Han vill ha mer, men det är svårt just nu. Tar det bara lugnt nu. Han bryr om mig, jag bryr om honom. Hon fick med hem min paj. Han vet hur jag är, trevlig, snäll, omtänksam.....Vi kommer att vara vänner just nu, vem vet, kanske det kommer senare hända med oss nånting mer. Men just nu är det bara vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0