15.juli

Lönen kom idag, betalade av mina räkningar, som hade kommit nu. Det blir mer. Ansökte annan kreditkort, men vet redan att få avslag även där. Igår började kolla resorna igen, nu tänker jag ta ledigt, och åka iväg. Det kostar en del, men behöver att ladda lite mina batterierna nu, ensamma. Nu skickade mejl till mamma, kanske hon kan komma hit för en vecka. Måste hitta nu bara resa. Kollar sista minuten, men det kommer kosta ca fyra eller femtusen, för en vecka. Denna vecka kan jobba nu fem dagar , äntligen känns det ok, att få timmarna. Nästa vecka hoppas samma, kan jobba nu fem dagar, eller kanske mer. Vem vet. J är med M, vet inte när han lämnar henne. måste prata med honom nu, jag är så arg på honom nu. Han bara tänker , att han kan träffa henne, när ha vill nu, han är dum i huvudet. Jag hatar honom så mycket just nu. Nu måste diska lite, och sen skicka ny sms, när lämnar han henne, hon måste vakna tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0