16.juli

Jag är så trött just nu, ska sova snart. Idag jobbade bara sex timmar, sen hämtade J, och kollade mobilerna. La upp en bild med henne. T kommenterade, att köpa iphone till henne, om han kan välja. Började ju tänka på det själv också, det är lätt att använda för henne. Men kan jag köpa det själv. M vill inte att hon ska egen mobilen just nu. Han kommer inte ge pengar för det. Just nu måste hitta min resa, hon vill inte att mormor ska komma hit, hon vill inte vara med henne. Jag vet inte , vad ska göra nu. Kommer att åka, men inte hela vecka, kanske bara 4 dagar kommer vara borta. Jag behöver det, att bara vara mig själv. Mamma har inte svarat inte än inget, om hon kan komma nu eller inte. Jag tänker på honom , jag saknar honom så mycket just nu. Han svarar inte för mina meddelande....måste släppa honom ju, men det går inte. Han bryr om mig också, som har förstått. Måste nu kunna sova lite, kunde inte sova i natten , tänkte mina tankar, tänkte på honom. Det finns ingen annan för mig just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0