18.juli

Denna vecka fick jobba fem dagar, det känns helt ok. Nästa vecka ska jobba på lördag o söndag på Radisson. Vet inte om Scandic. Hoppas jobba där också nu några dagar. Kollar runt mina resor nu, försökt fråga på FB, men ingen som kan svara nåt, bara Daily, att åk till Grekland, eller Italien. Ville åka först till Mallorca, men passar inte så bra, nu när mamma kommer. Vet inte när hon kommer, men hon sa att kommer denna vecka nu. Nu hittat resor till Rhodos, kostar ca fyratusen, för hotell, flyg, transfer. Inte så illa. Just nu har jag denna pengar, nu tänkte boka redan kanske på måndag. Kan stanna typ tre-fyra dagar där. Jag måste iväg , att vara mig själv, och tänka lite om mitt liv. Jag kan inte komma över T, nu när vi träffades igen. Varför han kom hit, han vet att jag har känslorna....han skulle inte kommit, om han inte känner samma. Men han är bara inte redo, nåt mer med mig. Vi är bara vänner. Han skulle inte kommit till mig. Jag saknar honom igen, om bara kan träffa honom igen. Han sa ju också, att det är långt från varandra, och han har mycket jobb. Han sa, att han vill inte lova inget, när vi kommer att ses igen. Jag sa honom också, att vill inte att han tänker att vill ses bara för sex, att vill ha mer, än det. Tiden bara går, snart kommer jag börja skolan nu. Och i Uppsala, det kommer göra ont, om åker dit nu, kommer att tänka på honom, kanske säga honom, om vi kan ses.... Är trött och vill sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0