19.juli

Det blev idag för J en Samsung mobilen. Tänkte länge, om ska köpa iphone, men det var för dyrt för mig just nu. Kollar runt nu hela tiden resor, och känns att har bestämt nu. Jag ska åka till Rhodos, till Grekland. Det kostar ca fyratusen. Inte så farligt. Bara måste få svar av mamma nu, när hon kommer. Finns resor att åka på måndag kväll. Det är inte långt kvar, måste boka nu i början av nästa vecka, att vara säker att få en bra pris. Behöver lite fickpengar dit också, det måste jag låna, men kommer att ha bra inkomst nu nästa månad, hoppas jag det. Nu hoppas att nästa vecka kan jobba även på Scandic. Skulle åkt till havet idag, men såg att det skulle regna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0