20.juli

Det är söndag. Städat, bråkat idag med J. Jag bara exploderade så lätt. Kommer inte klara det allt, behöver vara mig själv. Hon bara gör mig så lätt arg. Nu har bestämt att åka till Grekland, och kommer vara borta 5 dagar. Det kostar 45OO krona. Då kan jag vara själv, njuta livet. Alldeles ensamma....och sen komma hem Nu hoppas att mamma kan komma hit. Ska skriva henne, att hittat en resa. Tänker på honom, saknar honom så mycket. Han svarar inget mer tillbaka nu. Ska dra till stranden med J idag, behöver komma ut hemifrån. Varit i stranden idag, solat bara, och sen såg på FB , att T är Sollentuna. Han la upp en bild av en gammalt bil....Såklart jag kommenterade. Bara tre veckor kvar, sen hoppas jag att åker bort. Väntar nån svar av mamma nu. Hoppas hon kommer på måndag, eller redan på söndag. Bara att kunna åka bort, det vill jag redan nu. Jag är redan helt slut, orkar inte med J. Igen bråkade imorse. Hon bara lyssnar inte på mig. Vill inte vara med henne ibland..... Ska vila liten stund nu, kunde inte sova i natten, hon vakna vid klockan 7 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0