21.juli

Måndag har kommit. Idag tänker jag boka min resa. För att igår hade det lite dyrare redan. Skickade sms till mamma också, att priserna går uppåt, att vill boka resa redan nu. Hoppas hon kommer att svara nåt nu. Ledig idag, men lämnade J till fritids. Hoppas att få sms från jobbet, att kan jobba nu denna vecka också mycket. Vill inte vara hemma, vill bara jobba nu hårt de tre veckorna tills jag kan åka bort. Bestämt nu att vara borta fyra dagar. Det känns bättre än vara tre dagar. Igår han svarade i alla fall mina meddelande, men inte så mycket. Idag vet inte vad ska göra, tänkte gå till stranden kanske lite, stanna några timmar. Igår började bli lite brunare. Jag kan bli brunt ju. Väntar nu när mina lingon kommer, men igår kväll fick lite illamående... det måste vara det solen, tror jag. Nu har bokat min resa. Jag ska åka till Rhodos, till Grekland. Det blir jobbigt nu, att flyg tiderna är lite dåliga bara. Känns helt ok, började fundera ska åka Grekland eller Italien. Men det var dyrare i Italien. Så är jag nöjd med mitt val. Det passar även för mamma nu. Hon kommer på måndag, och tillbaka på lördag. Ska få se, om jag få några gilla markeringar på FB....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0