22.juli

Nu gäller det bara jobb för mig. Måste få ihop pengar för resa, bara kvar pengar för räkningar. Sen är det slut. Vet inte hur mycket ska låna , att betala tillbaka när lön kommer. Igår skrev även på FB, att bokade resan, och det kom några "like", även av T. Nu vet han, att ska åka, och han vet när ska åka. Han bryr om mig, han brukar skriva mig nu ofta" jag är verkligen glad för din skull...". När jag pratar med honom, på nätet, eller nu när han var här. Det känns så lätt att prata med honom. Jag ville ju prata mer om oss, men ville inte hoppa på honom. Men han sa ju också det, att vi kan inte ses ofta, för att vi bor för långt, och han har mycket att tänka för jobb. Men vi har kontakt , vi pratar då och då. Han vill själv ha kvar kontakt med mig. Men det är mer jag, som vill ha mer. Samtidigt försöker ju inte tänka på honom så mycket. Men ibland gör jag det .. J somnat, måste gå duscha och ska sova själv snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0