25.juli

Idag varit nästan hela dagen vid stranden, bara solat och badat. Just nu är ensamma hemma, lämnade J till sin pappa. Känns ensamt lite just nu, men ska jobba nu i helgen. Imorgon kan hända, att kommer att träffa en kille. Vi har chattat på MP. Igår började smsa, och han ringde igår. Han bor i Enköping, kommer från Argentina, singel ca bara 8 månader, inga barn, ser jätte snygg ut på bilderna. Vet inte, vill inte ju börja hoppas på honom, kan bli ju besviken. Han var också på badoo, men han säger, att han inte varit där. Nu väntar om han ringer eller inte nu. Smsa, att är hemma, att han kan ringa om han vill. Hoppas vi kan träffas imorgon, bara ta en promenad , en drink, och sen det räcker kanske. Jag skrev också,. att jag kommer inte bjuda hem honom, han sa, att han kommer inte . Bara 16 dagar kvar tills jag åker. A berättade att hon varit där, att det är fint, att måste gå till Rhodos gamla stan på kvällen. Tiden bara går så snabbt, att det räcker inte med allt. Nu kommer jag åka, och kan lite njuta livet, utan stress inga samtal, inga sms, ingen J heller. Tänker ju på denna kille nu så mycket, om det kommer hända nånting mellan oss, jag är bara rädd att träffa honom, och bli besviken. Jag har sett honom bara på bilderna, han sa, att det är han, men de kan vara gamla bilderna också nu. Just nu vill inte tänka på honom, att vi kommer att bli tillsammans nu....bara att träffas, och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0