26.juli

Fyn, jag trodde igen att har hittat nån. Men det var bara fel fel......jag hatar alla, som mer kommer kontakta mig på nätet, alla bara leker med mig, gråter just nu. Det var en kille, som skulle träffats idag, men han blev uppdagen, att hjälpa en kompis att flytta. Ok, blev ingen dejt, sen vi har smsat nu hela kvällen, och nu helt plötsligt, han är arg på mig, nu är det kört. Skulle träffats imorgon, men nu är han borta. Jag fattar inte, varför han gjorde så mot mig nu. Skrev lite elaka sms. Jag försökte ringa, men han svarar inte. Och jag fick veta, att han bor inte ensamma, han har en tjej som bor på samma adress... Börjar komma över honom nu. Ingen ide, att tänka på honom mer. Han bara lekte med mig, och att han bor med en annan tjej, nej tack. Vill inte träffa nån ,som är redan uppdagen. En månad kvar på MP. Kanske kommer det nån , kanske inte. Det är min önska, att hitta nån. Men jag har inte nu så bråttom. Tar det lite lugnare nu. Jag har ju nån, som jag tänker på mest nu. Känner honom nu ca ett år, det saknas en liten bit bara, en pussel biten, att sätta ihop... Måste sova snart, men sover så dåligt , nu tänkte vara uppe lite längre, att bli mer trött. Då kanske kan sova, annars är vaken halva natten. Nästa vecka är där på måndag och på fredag också nu. Idag kände trötthet, det är så varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0