29.juli

Nu har bara en kille på MP, som kanske är intresserad av mig. Det fanns två till, en erkände att han dejtar nån redan, och andra svarar inte så ofta. Tänker inte vänta honom heller. Och nu är det en kille, som svarar mig, men inte så ofta, att kan prata lite mer med honom. Han inte online ofta här. J är hemma nu, och allt är vanligt nu. Jobbat för mycket, är helt slut just nu, vet inte hur kommer orka med andra dagarna nu. Vet inte än, om ska jobba på torsdag, samtidigt vill ju helst vara ledig, men om kommer jobba, då gör det inget. Sen kommer vara helt slut på fredag. Ledig lördag o söndag. Jag hoppas att min lingon kommer nu innan jag åker. De brukar vara övertid, ibland. Men jag är lite rädd, att det hände nu sist med T. Men det kan inte vara så, tror inte det. Lingon kommer snart, jag vet... Just nu saknar jag nån så mycket, men kan inte få honom.....vill inte mer vara ensamma. Jag vill hitta nån, att bli kär i, att kunna bli älskad, saknar närheten....jag kan inte hitta nån nu på semester, men vem vet, kanske kommer ju träffa nån.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0