2.juli

Ny månad har börjat, tiden går, och det är ingen sommar. Och idag fick brev, att fick ingen kredit :-( Det betyder att måste glömma bort, att kunna resa bort nu nästa månad. Jobbade idag bara, vet inte om kommer att jobba mer eller inte nu i veckan, men hoppas att få jobba mer. Måste och vill jobba själv nu. Kryssning gick bra, la upp hela tiden nya bilderna( även T såg de bildrena nu). Igår bara frågade, om det är hans sista dag i solen, han svarade, att ja, att det varit för varmt nu, och sen skrev att såg att du var på kryssning, kul. Idag kom( kommer) han hem. Hur jag tänker på honom, hur skulle vilja träffa honom just nu, men jag kan inte... Jag försöker att hitta nån ju nu på FB, men hittar inget just nu. Det kommer ju killarna, att chatta, men vill inte de....jag vet inte hur kan släppa honom först, sen kan ju gå vidare. Om en vecka är J hemma, och nästa fredag få jag svaret, om kommit in eller inte. Jag hoppas såklart att kan komma in nu. Men vet inte ju än. Jag vill ju göra nåt annat. Jag prata med A också, att skulle vilja flytta till Uppsala om bara kan. Hon sa, att det kan du göra såklart. Börjat söka nya vänner just där. Hittade en ny vän igår, lite äldre kvinna som bor utanför Uppsala. Varför inte ha vänner, helt främlingar. Man kan ju ha de, att bara fråga om livet i Uppsala. Jag fick meddelande även av Lina nu. Hon är mycket uppdagen just nu, men vill såklart att träffa mig igen. Hon ska få barn nu i juli. Hon bor ju i Uppsala. Vi håller kontakt. och hoppas att kan ses närmare till hösten. Och om jag börjar plugga nu i Uppsala, då skulle passa det bra. Har börjat sticka ny tröja till mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0