30.juli

Hemma, trött, vill sova snart, drack ett glas Martini. Imorgon kommer vara ledig, och Jennica med. Jobbat idag, trött var jag helt. Tur att är ledig imorgon, men jobbar på fredag på Radisson nu. Nästa vecka ska jobba på måndag o tisdag på Scandic. Hoppas få jobba mer, än de två dagarna. Vill inte jobba för många dagar på Radisson nu. Max två dagar kan jobba där. Nu har en kille , som är intresserad av mig. Han ville ses redan ikväll, men läste så sent hans meddelande. Vill inte ju alls börja hoppats så mycket nu. Det var en annan kille också, men han visar inte ut sin intresse, men han svarar mig. Bara 11 dagar kvar tills jag åker. Väntar , men tiden går snabbt nu. Bara nästa vecka kvar att jobba. Måste ta ledigt nån dag kanske mitt i veckan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0