31.juli

Idag är vi lediga, det känns helt ok för mig. Men måste handla nu idag, och sen har ikväll tvättstuga. Kanske sen ska gå till stranden. Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker. J börjat bli ledsen, att åker bort. Men kommer ha kontakt med henne ju. Igår började packa lite grejerna, men har lista också, att glömmer inte bort viktigaste grejerna. Vill inte packa för mycket grejerna, kanske kommer köpa nånting. Räknar nu att använda för en dag där ca 50 euro, inte mer. Då behöver bara ca 200 euro att växla. Måste ju räkna nu allt mina pengar, nästa månad kommer pengar, men sen kommer studera, och få ingen inkomst i början. Tills har klarat min poängen nu. Nu vill J gå handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0