4.juli

Fredag idag, just nu kollar på tv. Idag har varit ute lite, köpte mer garn, sen pakistansk mango. Och var några timmar vid stranden. Nu tänker passa på, om jag är ledig från jobb, och det är fint vädret. Har hittat kanske en ny väninna i Uppsala. Bara kollade FB , och hon skrev idag, att vi kan sen nån gång att ta nån fika. Jag sa, gärna. T svarar ibland ju till mina meddelande, och han gillar mina kommentarer. Men måste släppa honom nu lite, det är svårt. Igår jag gjorde nånting, jag sökte upp N nr, och skickade meddelande honom. Han har inte svarat länge till mina meddelande. Men nu han svarade, han är i Lybia nu. Sen skrev bara, att kanske hörs, när han är tillbaka. Jag vet inte varför tog kontakt med honom. Jag tänker ju ibland på honom, saknar honom. Vi kommer inte ju bli tillsammans....Nu började chatta med annan kille på MP. Vet inte hur det går med honom. Tyckte om honom redan i början. Vi ska få se, om det kommer nån med honom. Men han bor långt borta. Imorgon ska också till stranden. Jobbar inte, ska jobba på måndag. Och på tisdag ska gå till jobbintervju till Radisson. Kanske kan få jobba där också nu, vem vet. Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0