5.juli

Igen är jag ledig. Det är bra, men jag måste kunna jobba, att få nån inkomst. Nu börjat bli lite små besviken, att få inte jobba mer. Att finns inte så mycket jobb, som hade tänkt. Just nu hoppas på det, att kan börja jobba på Radisson, men det är inte säkert heller. Om jag kommer börja där, då kan tjäna lite mer pengar, och kanske kan resa iväg i augusti, kanske. Allt är inte borta just nu. Idag tänkte åka till Lida, sola lite där, kolla snygga killar....sen har jag tvättstuga , och såklart fotboll. Det är tråkigt att sitta hemma nu, men har inte råd heller, att gå ut. Nu är jag tvungen att låna lite igen. Jag vill inte göra det ju, men har ingen pengar kvar nu. Måste köpa ris till mamma också, och sen kommer stanna i stan, då måste äta ute, det tar också pengar. Igår började chatta med en kille, och han lämnade ut redan sitt nr. Och jag smsade honom. Men nu tänkte vänta, att han ska skicka nån sms, att se om han är intresserad av mig. Igår han sa, att han är ju seriös. Jag vill gråta bara just nu. Han skickade såklart sms, och har pratat med honom även. Jag vet inte , hur seriös han är, men han skickar sms redan, att han saknar mig. Jag vet inte, jag kan inte lita på honom, jag vill inte bli sårad igen, vill inte göra illa honom heller. Jag kan inte släppa in honom. Han sa, att hans semester börjar nästa vecka, och då skrev att han vill träffa mig, att han kan komma till Stockholm. Jag vet inte, jag är rädd att träffa honom eller nån annan. Jag varit om med det. Jag kommer ihåg, det var en kille sist , som skulle träffats, men det var jag som fick "kalla fötter". För att då hade träffat T, och ville bara honom. Men nu är ju allt annorlunda. Vi är bara vänner med T, men jag tänker på honom fortfarande....jag vet inte varför det är så svårt att bara släppa honom. Det är nånting, som drar mot honom, men han vill ju bara vänskap. Måste bara ta det lugnt. Idag var i stranden, fick sola lite. Men imorrn kommer jobba nu, fick sms. Det känns ok, nu kan jobba denna vecka två dagar. Nästa vecka vet inte. Nästa vecka kommer hända grejerna nu, på tisdag kommer J hem, och sen har jobbintervju, och sen på fredag få jag besked om studier. Jag hoppas ju såklart att kan börja plugga nu. Jag vet inte hur kommer det se ut på hösten. Om jag kommer plugga eller inte nu. Och hur få inkomst. Jag har ju denna jävla poäng, som måste klara. Hatar att jaga poäng nu. Måste jobba då extra, att överleva. Nu ska kolla lite fotboll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0