7.juli

Jag vet inte vart ska börja. Just nu känner att vill bara gråta, bara inte vara mer ensamma. Det var ( är ) en kille, som började chatta på MP. Och sen alla de sms. Jag vet inte, han är intresserad av mig mycket, men känner inte samma. Han vill träffa nu mig. Igår han frågade, om tänkt på honom. Jag svarade, att inte att har nån annan att tänka. Sen bara att han ska inte besvära mig mer. Nu skrev honom , varför är jag rädd att träffa honom. Jag tror inte, att han kommer kontakta mig mer, jag skrev att har inte kommit över en annan just nu, att det skulle vara fel, att träffa nån annan. Jag är rädd att träffa honom eller nån annan, jag är rädd att bli sårad igen nu, jag vill inte. Men måste ju släppa T nu...men kan inte. Jag vill vara lycklig, kanske han är värd att träffas, jag kan ju ge honom en chans, men jag vet inte. Jag skrev igår till T, om han börjat må bättre efter solresa, men han svarade inget nu. Det kommer bli jobbigt nu, om jag kommer in till skolan, då kommer ju vara i Uppsala oftare. Bara fyra dagar kvar, tills fredag., kl 13. Orkar inte vänta, vill veta nu, vill få en positiv besked. Imorgon kommer J hem, måste gå till hamnen kl. 10 tiden, sen måste stanna i stan. Vet inte vad ska göra, och sen har jag jobbintervju, jag är rädd för det också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0