8.juli

Jag sov så dåligt nu, nu har även huvudvärk. Och det går med denna kille, igår vi chatta lite, och han vet att jag har annan i mina tankar, men tänkte ge honom chans, att träffa mig. Jag kan inte här, och bara drömma om T mer hela tiden. Om han skulle vilja ha mig mer än vän, han skulle gjort det redan, men han vill inte. Och jag vet att han träffat andra redan länge sen. Nu ska äta frukost. Nu är det kvällen. Dagen gick bra, nu bara tar det lugnt. Kollar på fotboll såklart. Imorgon ska prova nytt jobb. Hoppas det går bra, och de kommer bli nöjda med mig. Det är extra jobb, och passar för mig. Nu är ganska trött. Lämnade J till M, joggade lite , duscha. Det blivit så varmt hela dagen. Och det kommer vara imorgon också nu. Vet inte hur det blir med jobb denna vecka nu. Det går inte mer med denna kille, vi skicka sms idag , just nu kom igen en sms, två sms? Han skrev att måste glömma honom, fråga om jag är redo att ses. Nu såg ny bild MP....och tyckte inte alls honom. Vet inte om vill träffa honom nu....Han frågade om vi ska träffa, om ska bjuda hem honom. Vad ska svara nu? . Fyn, jag vet inte vad göra. Tänker ju på T, måste komma över honom. Denna kille skrev, att jag ska inte få mer kontakt med T...det kan jag inte göra. Jag tänker ha kvar kontakt med vemsomhelst. Han är redan nu så avundsjuk. Bättre att bara säga honom, att kan inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0