9.juli

Jobbat idag på nytt jobb. Ibörjan känns allt fel, att klarar inte, men sen började bli lite bättre nu. Och imorgon ska gå jobba också nu. Vet inte om fredag ska jobba eller inte nu. Vet inte , hur ska jobba på Scandic, hoppas ju på jobba där nu på helgen. Jag vet inte, vad ska göra med denna kille. Känner mig lite osäker med honom. Han skickade sms, men svarade inte tillbaka. Nu skickade att var trött igår, att somnade tidigt. Imorse såg att T var på väg till Båstad( hans föräldrarna bor där), och sen önskade "trevlig resa". Han svarade att det blir tröttsamt och långt, då skrev att provar idag nytt jobb, Önskade "lycka till" och skrev det går nog bra. Han svarade i alla fall. Jag vet inte, om kan nu sälja mina cigaretter, om arbetskompis vill inte, då frågar kanske T, om han vill köpa, eller känner nån, som kanske vill köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0