10.juni

Nu det känns mer jobb. Jobbar även imorgon. Då är jobbat fem dagar i rad. Hoppas bara att kan fortsätta så nu. Igår beställde sängen, kan hända, att det kommer redan denna vecka. Orkar inte vänta , när den kommer, och sen fixa själv. Det blir jobbigaste för mig. Pengar bara går nu för sängen, men jag själv behöver det mest. Tiden bara går, har ingen aning hur kommer det se ut september. Jag hoppas att kan börja plugga, och sen kan se vidare, hur kommer jag klara mig. Jag vill inte leva såhär, vill ha en riktig jobb, en riktig hem .Och börjat fundera mer och mer nu, att flytta en dag till Uppsala. Jag är trött med denna Stockholms livet, det är för mycket stress, för mycket folk. Vill bo lite lugnare Vill hitta en kille, som bor där. Jag hittade ju en , men det går inte med honom, jag kan inte glömma bort honom så lätt. Det kommer ta tid, att kan gå vidare, om hittar nån. Det går inte så bra på MP heller, finns ingen för mig. Jag är så trött efter jobbet, nu igen. Är hemma, J badar lite, ska duscha själv, och sen sova. Vakna tidigt imorgon som vanligt. Det kommer vara tufft för J, nu när jag jobbar. Hon måste vakna också tidigt, och hämtar ju sent henne. Är glad , att hon få sommarlov nu de två veckor. Om en vecka kommer hon vara redan hos M, då kan gå ut nån dag. Chattar med en kompis, estnisk, och hon vill träffas. Då blir det en utgång nån torsdag, när hon kan. Det kommer bli skönt att komma ut. Och sen lämnar J till mamma, åker hem med båten på kvällen, då blir det lite på båten också. Chattade lite med denna hockeyspelare, skulle träffat honom, men nu han svarade att han jobbat mycket, att hade inte tid. Det ingen ide, att börja hoppas för honom. Jag har redan hoppats för honom, och vi träffades aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0