11.juni

Hemma, jobbat fem dagar. Och tog ledigt på fredag , för att J har skolavslutning, och nu vill jag gå dit. Vill att hon ska veta, att jag bryr om henne nu mer. Hon är jobbigt ibland, men hon är min. Beställde nu gardiner också hemma. Det blir mysigare nu hemma, hoppas de kommer passa fint här. Och min säng kommer säkert nästa vecka nu, tror inte att det kommer på fredag. De kommer skicka mejl eller sms, vilken dag och vilken tid de kommer. Det är bra, att man få veta tidigare , att planera. Och nu måste flytta lite runt här, inte mycket. Det kommer bli en stor sängen nu. Imorgon är jag ledig. Då kommer jag städa, och handla lite. Tror ej att län kommer redan nu på fredag. Jag måste betala nu allt, vad kan, måste räkna allt nu vad köper. Det blir jobbigt nu, när man vet inte hur kommer det bli nästa månad. Det går inte med killarna nu inte alls, var en kille, som är från Grekland ,men känns inte rätt, att träffa honom. Han är ung för mig. Vill hitta ju nån, snart, vill inte mer att vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0