12.juni

Det är torsdag, och det är städ och tvättdag hemma nu. Började städa, bara hall och köket kvar. Måste fixa frysen, men det tar så långt tid. Flyttade soffa nu lite idag, behöver plats för sängen, som kommer nästa vecka, tror jag, men vilken dag, vet inte än. Det kommer bli bättre nu , när man har sängen, och den är stor. Om jag kommer inte bli nöjd, då kan skicka tillbaka utan kostnad, det är bra. Jag kommer ihåg, när vi flyttade hit, då känns det så tomt här, men nu när jag har soffa , känner mig mer hemma. Och jag älskar min balkong. Det är nån klubb här nere, som är öppet på onsdag kvällar. Igår såg en kille, han såg inte mig.... Just nu vill inte dejta nån, såklart vill ju, men letar inte efter nu så aktivt. Det finns några på MP, men de svarar inte mig. Det är lite tråkigt. Nu ska börja tvätta, och sen fortsätta att städa, då kan ta det lite lugnare tills hämtar J. Imorgon hon har skolavslutning, och jag ska dit. Jag tog ledigt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0