13.juni

Nu har varit i J-s skolavlutning, nu är vi hemma, och det är tråkigt för J, att vara hemma. Nu vill hon leka med Sara. Jag chattar med en kille på MP, men ingen seriöst säkert, men han säger så. Tror inte att han kommer vilja träffa mig, man vet inte. Jag räknar mina pengar, tycker att har köpt redan nu för mycket. Mest bara för J nu, nu måste stoppa det, kan inte köpa mer för henne. Nu är det bara en vecka kvar, sen går hon till M, då få lite ledigt från henne. Hoppas att jag kan jobba nu nästa vecka , väntar bara sms, vilka dagar. Och väntar samtal , när kan få min sängen. De kommer ringa mig själv, och kan välja själv när vill ha min sängen. Vill ha det redan nu, vill sova i sängen. Måste fixa lite lunch snart , sen kanske ska gå ut lite med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0