14.juni

Lördag, blåsigt ute. Men tänkte ta J ut idag. Det är Tivoli, ska åka dit lite med henne. Vi kan inte sitta inne hela dagen. Räknar mina pengar hit och dit. Hade glömt en räkning bort nu....Det kommer inte räcka pengar nu, men J ska vara borta två veckor, då köper inte så mycket mat hemma nu. Men kommer att vara ute då. Igår var hos en kompis, drack lite vin. Hon är på väg att skiljas, hon kan inte fortsätta mer såhär. Hon vet att det går inte, men hon mår inte bra, jag ser henne, fattar inte hur länge hon orkar med sin man nu. Tänkte köpa idag kanske stol donar till köket, och sen ska köpa hårfärg, vill bli lite mer ljusare nu...nästan helt blont. vet inte varför. Det är sommar, hoppas det passar för mig. Varit ute, köpt lite grejerna , igen, hämtade ut gardiner, ska fixa de imorgon. Nu sitter här med hårfärg på, måste skölja ut snart. Nu blir helt blont igen. Jag skrev IGEN till T- bara -hej, njuter du sommarsemester. Han är så tyst på FB. Tänkte han blir mer aktiv. Jag kommenterade hans status, och han gillade det såklart. Men tar honom bara som vän. Chatta med andra, att komma över honom. Imorgon vet inte vad ska göra, när J är hemma. Vet inte hur kommer jobba nästa vecka nu, vill jobba nu bara varje dag om bara kan, behöver pengar ju att klara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0