15.juni

Sitter i balkongen, och njuter lite solen. Igår färgade mina hår, och mu är inte alls nöjd med denna ny färg. Det passar bara inte för mig, det ljusbrun passar bättre, som hade tidigare. Nu känns även min hud så blek, med ljusare hårfärg. Igår skrev ju till T, och han svarade nu idag, chatta lite. Nu vet han att jag köpt sängen, han svarade "oooo", och sen berättade om min hud. Det känns helt ok, att fick lite prata med honom, att han svarade nu mig. Känns lite, att han är intresserad av mig, skickade några tecken bara. Vill ju att vi ska ha nåt, nu är det en månad kvar,. när få veta om börjar min kurs eller inte, men har känsla , att jag börjar nu... Imorgon är ledig, tror jag i alla fall, inge sms än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0