16.juni

Det är måndag, lämnade J till fritids, jag är hemma, jobbar inte. Hoppas att få nån sms från jobb idag. Jag måste få jobba ju, det känns så konstigt, att jobba så lite nu, när jag tänkte att nu är det sommar och finns jobb. Men känns , att har haft så fel.... Nu har fixat tv abonnemang, byte till billigare, kostar ca tvåhundra per månaden. Inte så farligt, men det är extra utgift nu. Jag ville ju betala av mina krediter nu, och kunde inte , nu pengar bara går dit och hit. Men jag få min sängen, som behöver mest just nu. Tänkte att få jobba mycket, att kan börja betala extra på lån och krediter... Om en månad vet jag, om jag kommer in till kurs. Då blir det pendlande, och kommer att vara utan pengar kanske, för att kan inte få csn nu, behöver ju denna ett poäng, men det går att fixa snabbt . Om jag kommer in, då vill ju börja plugga vidare i Uppsala. Det är min dröm att bo där, men det går inte så snabbt. Svårt att få bostad, kollade igår redan runt. Jag kan registrera mig redan nu som bostadssökande, kanske en ide, att börja söka redan nu. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill ju åka dit, men T är där...det blir jobbigt för mig, om går nu dit. Jag har inte berättat om mina planer till honom nu. Men han ska få veta det snart... Denna vecka jobbar jag på tisdag, torsdag och på lördag. Och på onsdag kommer min sängen. Jag började bli så ledsen idag, jag vet inte varför. Jag måste göra nånting med mitt liv. Jag måste gå vidare, måste bestämma, hur vill att mitt liv ser ut. Jag kan inte fortsätta att jobba hela mitt liv på hotell nu. Och nu tänkte hitta nån utbildning, och tänkte göra ny högskoleprovet, att få mer poäng nu, att komma in till nån annan utbildning. Jag hoppas att kommer in till det svensk kurs nu på hösten. Jag tipsade T om en bilen, som finns i Estland, men det var utan turbo, men han tacka för det, och skrev att han ska kolla en bil idag i Uppsala nu. Det känns ok, att han svarar. Han vill ha kvar kontakt med mig, annars han skulle inte svarat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0