17.juni

Snart att börja gå till jobbet, känns att J kommer att vakna själv ... Igår jag tänkte och tänkte , och mer säker blev jag nu, att göra ny högskoleprovet, och börja plugga på riktigt, men vad, det vet jag inte. Kanske nåt annat än ssk...Vet inte, men vill ju jobba nåt bättre jobb nu. Imorgon kommer min efterlängtande sängen, men det kommer ta tid att fixa det nu .Men hoppas , att det kommer inte vara så svårt. Och redan imorgon kommer jag sova söt och gott i min nya sängen. Mina sömnlösa nätter är slut, hoppas jag. Jag har inte sovit månader nu hela natten. Sovit bara några timmar, sen vaken, sen somna om. Det varit svårt ibland att klara dagen, men nu är sängen....vet inte om ska ta J ledigt imorgon, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0