18.juni

Jag gråter, jag varit ledsen hela dagen. Det började redan på jobbet. Jag började tänka denna tid, när kom till Sverige 2004. Nu har det gått tio år, fattar inte att tiden går så snabbt. Jag är nöjd med mitt liv här, jag skulle inte haft sånt liv i Estland. Men känner mig hemma här, här är mitt hem nu. Det gör ont i hjärtat, att lämna sitt hemlandet, men det är inte långt borta från här. Imorse fick lite chatta med T, han kollade igår en bil, men han köpte inte. Han vill ha gula bilen. Och senare såg, att han gillade min status( två dagar kvar...)..Nu har jag lagt upp gamla bilderna på FB, mina första åren i Sverige. Och det kommer redan folk, som gillar mitt nytt album. Imorgon lämnar J till fritids, sen handla lite, och sen kommer A, att tvätta sina matta. Och då kommer min sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0