1.juni

Jag kunde inte alls sova i natten, bara vakna hela tiden. Och jag måste jobba idag, kommer hem sent nu. Nu månad har börjat, och jag önskar nu att kan jobba mer än i maj, att få mer pengar, att må bra, att kunna klara mig bättre, och kanske sen kan börja tänka, att planera resa i augusti till London nu. Vet inte än, men kanske kan åka bort för en vecka , hoppas jag. Igår jag skickade meddelande till denna kille, som ville träffa mig. Jag skrev bara at jag kan inte träffa dig, han svarade mitt i natten, att han är med en tjej. Jag svarade att jag är uppdagen också nu. Nu hoppas jag bara att han fattar, att kan inte träffa honom. Jag känner själv, att det är ingen ide att ses, att det kommer inte bli nåt. Kanske nästa vecka kommer att träffa annan kille, vet inte än. Vill inte hoppas för mycket nu för honom heller. Bara att ses, och det är allt. Måste gå vidare med livet, just nu är jag lycklig med livet, men såklart vill ha nån med mig. Mitt liv är inte just nu dans på rosor. Det är svårt, at veta, hur ser det ut på hösten, om kommer in till skolan eller inte. Jag hoppas just nu på det, att kan börja med nytt liv, och komma närmare ett steg till min dröm. Nu måste äta lite frukost, är hungrig. Kaffe kan dricka på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0