21.juni

Snart dags att gå till jobbet, men det är bara sex timmar idag. Vi hade roligt igår på midsommarafton, med dans och sånger, kom hem efter klockan tio. J är hos pappa nu, hon krama mig hårt när hon satte i pappas bilen. Känns lite tomt nu här hemma, men det är bra för mig, att kan göra vad vill själv, tänka hur ska vara. Om bara kan träffa nu nån, när jag har ingen J hemma. Jag kommer inte att bjuda hem nu nån, aldrig mer. Nu är det mitt hem, och om jag träffar nån, och bjuder hem, då måste det var seriöst. Jag sov lite bättre i natten, vaknade med alarm , igen. Men vaknade klockan två tiden. Klockan är snart 18 på kvällen, känner sig trött lite. När kom hem, bara åt, sen rakade och duschade och nu bara satte vid data. Nu är jag ensamma, och började bli ledsen igen, började smågråta. Hur kommer det bli nu, när kommer vara helt ensamma med J. Det kommer vara jobbigt såklart, men det blir jobbigt nu , om jag kommer att plugga i Uppsala, och kommer inte kunna jobba på helgen nu. Då måste kunna jobba mitt i veckan nån dag. Jag behöver pengar ju, jag kommer ju att ta lån såklart, men det kommer bli dyrt, när måste köpa alla böckerna nu också. Kollade redan de böckerna, men kan vara andra böckerna också ju nu. Jag hoppas nu att kommer in till utbildning, och kan börja med nån annan än denna hotell städning. Livet går vidare ju, men det är tomt att vara ensamma. Det skulle vara lättare om jag skulle ha nån kille, att få vara med nån, att vara älskad. Jag mår dåligt för det, att jag är ensamma, och de känslorna kommer till J, när jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0