23.juni

Det är kvällen, och sitter vid data, ska kolla på fotboll. Jag fattar inte, att nu kollar jag som galning fotboll. Idag har jag jobbat sex timmar. Det känns helt ok, att kunna jobba. Imorgon är jag ledig, ska gå och köpa nånting till mamma kanske, nån present eller nånting. Tänkte köpa också en tröja till mig själv, kollade sist , men tänkte, nej ska inte köpa. Måste ju räkna pengar lite extra nu. Skickade iväg ansökan om kreditkort, men inte säker att jag kan få det. Jag har skulder, och inte bra inkomst. Vill bara bli fri med alla krediter just nu. Om jag få kreditkort, då kommer jag att boka en resa. Jag kommer att behöva resa bort. Men vet inte vart. Kanske kommer att hitta en sista minuten resa billigare. Vet inte. Pratade nu med M igen. Han har redan bestämt, han kommer inte vänta mer. Han går... Nu är det bara jag och J, ingen mer. Nu är det mycket som måste börja planera. Med skolan och med jobb. Jag har ingen heltidsjobb, och inte än att börjar i skolan. Det kommer bli jätte jobbiga för mig nu, när börjar plugga på riktigt. Men det är mitt liv, och jag vill göra nåt annat nu än städa de jävla hotellrum.... Nu ska kolla på fotboll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0