24.juni

Det är redan tisdag och jag är helt slut nu. Börjar må igen dåligt. Igår pratade med M, och frågade om han kan vänta några år, men tror inte att han kommer vänta. Han sa, att han är nu pratat med S och sin mamma i Pakistan om det. Det går inte göra inget nu om det. Det kommer bli en livpussel för mig, att klara själv med allt, och må som sjutton nu också. Och nu vill bara åka bort i augusti, men vet inte om J kommer att vara med M eller inte. Kanske kan planera, att mamma kommer hit för vecka, om ska åka. Vet inget , kan inte planera inget just nu. Om jag bara få nu kreditkort. Men varför de skickar det , om jag inte få det nu. Bra att ha nån extra, att boka resa eller smågrejerna. Om jag ska åka då kommer vara denna vecka utan pengar. Jag vill nu jobba bara så mycket bara kan, att få mer pengar. Väntar nu, att få nån sms, hur kommer jobba denna vecka, Hoppas att kan jobba några dagar till bara. På lördag ska J gå till djurparken, jag fick prata med henne igår, hon sa att hon saknar mig , men hon har det bra nu med sin pappa. Jag börjar tänka mer o mer, om mitt liv nu, jag ville inte att det skulle se ut såhär nu, att bli ensamma med sit barn. Jag har inte bra liv, har ingen heltids jobb, att klara mig fint. Och nu när jag har bestämt att lämna denna städjobb och gå vidare. Och nu har jag dröm att flytta från Stockholm. Min dröm är att bo i Uppsala nu, och det önskar jag att kan uppfylla snart. Det kommer ta tid såklart, men det går att klara det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0