25.juni

Klockan är snart åtta på morgonen, och redan vaken. Jag sov igår vid klockan 12 tiden. Träffade igår en estnisk väninna, va ute lite , dricka vin prata om livet. Vi hade det trevligt. Kollade runt såklart killar...men jag går inte ut att nu hitta nån på en gång. Jag fick sms, att hade fått svar av läkare. Trodde att nu få jag veta , men nej. Måste vänta mer, att läkare kommer själv att kontakta mig, när svaret kommer. Jag bara väntar och tänker på det. Varför tar det så lång tid nu.... T åker idag, han la bilderna upp, jag kommenterar, han med, han gillar mina kommentarer. Jag skrev igår honom, om han kan ta andra bilderna än sina mat och drickbilderna, nu hoppas att han visar lite mer stranden, naturen där också. Jag är så sugen att åka bort nu på riktigt. Om jag bara kan. Behöver mycket pengar för det nu. Om två veckor få jag svar , om kommer att börja skola eller inte. Men jag hoppas det såklart. Idag ska vara hemma, sen ska gå hjälpa A lite med hennes son kalas. Hemma igen, varit halva dagen ute. Jag såg idag att T hade gått en grupp på FB, singel i Sverige. Tänkte , ok ska pröva där. Att han är borta, han ser ju inte att jag också nu där. Kollade runt, och la upp en bild av mig, såg ganska ok ut, och skrev bara att här är en ny medlem , ha en bra dag. Och sen det började komma in kommentarer, nu ca 30 st, och sen har fått "like" ca 70 st. Och fått några meddelande, men svarade inget just nu. Sen idag la T upp mer bilderna, han check in två gånger, och sen kom en bild av honom, såg lite bakrunden, och sen han skrev -äntligen, jag kommenterade" äntligen hemma" , han gillade och svarade" ja, faktiskt". Och sen såg att HAN "like" mitt foto på gruppen. Jag fattade inte det, att han gillar mitt foto där nu. Och nu såg han , att jag är där med. Jag vet inte mer vad ska göra med honom. Jag bara hela tiden kommenterar hans bilderna, och "like" hela tiden. Och han "like " nästan alla mina kommentarer. Jag vill ju honom fortfarande, men det går inte med honom. Han är bara vän.... Imorgon kommer jag jobba, känns helt ok nu. Måste sova snart, men vill ju kolla nu fotboll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0