26.juni

Torsdag, jobbat idag. Snart ska börja kolla på fotboll. Det börjar bli nu mer spännande att kolla det. Tiden bara går, jag väntar när det kommer sommar, det är inte mycket sol just nu, vet inte när det blir varmare. Vill ju helst åka bort. Men jag har inte fått svar av läkare. Och inget brev, om jag få kreditkort eller inte, men tror inte mycket på det nu. Och nu kommer att kunna jobba denna vecka fyra dagar. Det känns helt ok för mig. Men vill helst betala av mina dyra krediter. Bara två veckor kvar, sen få jag första svaret, om kommer att börja studera nu. Hoppas på det nu mest. Vet inte än, hur kommer livet att se ut. Men M har sagt, att han kommer inte ha ingen inkomst i augusti. Kanske han kommer att köra taxi nu, om han flyttar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0