28.juni

Lördag har kommit, och det kommer bli en jobbig dag....men jobbar bara sex timmar. Efter jobbet tänkte gå och köpa nån present till Sabiine, har inte än köpt för henne. Tänkte gå imorgon, men då har jag J också. Igår träffade henne, och hon höll mig så hårt, och bara ville krama. Hon saknat mig mycket nu. Men redan imorgon åker vi, och det kommer bli bra för henne, att vara i Estland nu. Och hoppas själv nu jobba , men vet inte ju. Nu började komma med jobb, hoppas det blir så nu hela juli. Inget som M säger än, om han ska åka eller inte , eller när. Jag skulle vilja åka bort några dagar i augusti. Tror inte att kan vara borta hela veckan. Men vill vänta först min skolbesked, och sen behöver kreditkort, att kan boka resa. Sen kan börja tänka vart ska åka nu. Igår fick hem garnen, som skulle gjort en bolero. Men det var så tunn, att det går inte göra nån bolero. Nu måste hitta nån annan garn. Aldrig mer att beställa på nätet garn. Hoppas det går bra nu , när vi är i Tallinn. Jag skrev till mamma, att jag r inte ensamma, att A kommer också, men hon läser inte meddelande. Så kan tänka, när vi går, och sen blir hon överaskad, men jag har skrivit henne om det. Tänker på T, igår han la upp ingen bild. Han måste ha roligt där, och kanske träffat nån ny tjej...Och han har inte lagt upp ingen mat eller drickbild. Jag skrev honom, att han kan la upp andra bilderna, om naturen, stranden. Han lagt upp bara två bilderna nu. Jag vet att vi kommer inte att träffas, även om jag vill. Han kommer ha nu bara en vecka kvar semester. Tänkte fråga honom kanske om han vill ha denna vodka flaska. ( då kan träffa honom kanske). Jag vet inte, jag vill ju träffa honom, jag vill att han kan komma till mig. Men han kommer inte ju. Jag kan inte fråga honom , aldrig mer. Inte nu. Hemma, kollar på fotboll, väntar när J ska hem. Hon har varit i djurparken idag hela dagen. Jag jobbade idag, är ganska trött nu. Imorgon ska vi åka till Tallinn, det blir jobbigt imorgon. För att jag har inte börjat att packa, för J eller till mig själv. Ska tvätta nu imorgon, och sen kan börja packa. Nästa vecka är utan henne såklart, tiden går så snabbt. Vill hitta på nåt att göra, vill inte vara hemma nu hela tiden. Hoppas ju att få jobba, vet inte vilka dagar ska jobba. Är ju ledig på tisdag nu. Nu vill inte hålla på FB, när är i Estland, vill stänga av mobilen helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0