29.juni

Idag åker jag o J till Estland. Börjat packa lite redan nu, väntar tvättstuga och när M hämtar hennes lilla bagage. Hoppas det blir bra med henne nu med min mamma. Det blir lite jobbigt såklart. Men det går bra. Imorgon kommer vi vara ju halva dagen tillsammans. Det kan komma regn imorgon, kanske. Men inte så kallt heller. Måste gå handla också lite , att ta med till båten. Jag tror inte att kommer köpa nu i Estland mycket. Jag skrev lista, och det är inte alls så lång nu. Det blir kul för J också, att nu kommer hennes kompis Sara följa med. Jag ringde till hennes mamma, men hon svarade inte. Nu prata med henne. Vi ska åka ikväll. Få lite ledighet på båten, och kanske träffa nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0